فرار منافقانه ی منافق، با منافقان!!!

درخت جوان انقلاب اسلامی ایران روزهای عجیب و درس آموزی را بر خود دیده است. یکی از این حوادث فرار رئیس جمهوری مستعفی ایران، از کشور با نقشه ای بسیار هنرمندانه و ماهرانه است. پی بردن به ابعاد این فرار نیازمند پژوهش و بررسی های دقیقی است ولی مطلب مهم افرادی هستند که در این علمیات دقیق توانستند از ایران خارج شوند.

مهم ترین فرد سیاسیِ سرنشین این هواپیما، ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهوری است که  17 ماه در ایران تمام قوا را به عهده داشت. فرد دیگر مسعود رجوی است که شخصیت او هم در زمان مبارزات علیه رژیم شاه و هم بعد از آن مبهم است. فرد دیگری که شاید کمتر از او نام برده می شود، سرهنگ بهزاد معزی است.

شاید جالب باشد که بدانید سرهنگ معزی خلبان هواپیمای اختصاصی (شاهین) محمدرضا پهلوی در هنگام خروج از ایران در دی ماه 57 بوده است. وی بعد از مدتی به ایران بازگشته و اتفاقا مورد اقبال مردم انقلابی نیز قرار می گیرد. مردم بازگشت وی را نوعی بازگشت به دامان انقلاب و اسلام قلمداد می کنند ولی غافل از اینکه وی برای روزهای حساس برای نفوذ در سیستم بازگردانده شده است.

طی مصاحبه ای که در تلویزیون سلطنتی پادشاهی -نوروز سال 1395- با معزی انجام شد، وی تصریح کرد که هدف از انجام آن عملیات خارج کردن مسعود رجوی بوده که این امر نشان از برنامه ریزی دقیق انجام شده برای این فرار است. در این مصاحبه بارها رجوی را به عنوان رهبر و آزادیبخش ایران معرفی می کند و در انتها قول می دهد که این دو نفر را با خود به ایران بازگرداند.

خوب است کمی به خودی ها و بی خودی هایی که اطرافمان جمع شده بیشتر توجه داشته باشیم. همانهایی که الان ادعای انقلابی گری دارند ولی معلوم نیست در پشت این چهره زیبا چه روح خطرناکی منتظر وقوع حوادث است تا از آن به نفع خود و حزبش استفاده کند.

درباره ی عبدالحجت حق جو

مطلب پیشنهادی

مناقب امیرالمومنین علیه السلام (1)

هر یک از ائمه علیهم السلام در مسئله ای بارز بودند. مثلا در مورد امام …

درس داده کاوی و علوم اسلامی

جلسه‌ای با همین عنوان به همت ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند و موسسه امام خمینی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *